Datum | Čas | Hřiště | Domácí - Hosté | Kolo | Výsledek |
---|---|---|---|---|---|
Po 9.6.08 | 19:00 | ASTR2 | Real 8 FC Autoexpres 1.FC | 11. | 4:5 |
Po 2.6.08 | 19:00 | ASTR2 | Autoexpres 1.FC RBC Praha | 10. | 8:8 |
Po 26.5.08 | 19:00 | ASTR2 | Loosy Autoexpres 1.FC | 9. | 5:0 k. |
Po 19.5.08 | 19:00 | ASTR2 | Autoexpres 1.FC Kvirencovy děti | 8. | 3:4 |
Po 12.5.08 | 19:00 | ASTR2 | Kulda team FC Autoexpres 1.FC | 7. | 3:7 |
Po 5.5.08 | 19:00 | ASTR2 | Autoexpres 1.FC Kubrt | 6. | 6:4 |
Po 28.4.08 | 19:00 | ASTR2 | Killtec Autoexpres 1.FC | 5. | 5:10 |
Po 21.4.08 | 19:00 | ASTR2 | Autoexpres 1.FC Frankie | 4. | 3:5 |
Po 14.4.08 | 19:00 | ASTR2 | Autoexpres 1.FC Tefal-Rowenta | 3. | 2:4 |
Po 7.4.08 | 19:00 | ASTR2 | Arsenal Praha Autoexpres 1.FC | 2. | 1:4 |
Po 31.3.08 | 19:00 | ASTR2 | Autoexpres 1.FC Strašnice Praha FC | 1. | 6:7 |
Pořadí | Tým | Odehrané zápasy | Počet výher | Počet remíz | Počet proher | Skóre | Počet bodů |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Frankie | 22 | 19 | 0 | 3 | 107:48 | 57 |
2. | RBC Praha | 22 | 15 | 1 | 6 | 138:98 | 46 |
3. | Loosy | 22 | 13 | 2 | 7 | 93:75 | 41 |
4. | Autoexpres 1.FC | 22 | 12 | 2 | 8 | 101:78 | 38 |
5. | Tefal-Rowenta | 22 | 11 | 3 | 8 | 101:78 | 36 |
6. | Arsenal Praha | 22 | 10 | 3 | 9 | 85:62 | 33 |
7. | Real 8 FC | 22 | 9 | 6 | 7 | 93:84 | 33 |
8. | Kubrt | 22 | 9 | 2 | 11 | 101:103 | 29 |
9. | Strašnice Praha FC | 22 | 8 | 3 | 11 | 75:92 | 27 |
10. | Kulda team FC | 22 | 6 | 2 | 14 | 82:106 | 20 |
11. | Killtec | 22 | 4 | 0 | 18 | 67:126 | 12 |
12. | Kvirencovy děti | 22 | 3 | 2 | 17 | 59:152 | 8 |
Datum | Čas | Hřiště | Domácí - Hosté |
---|---|---|---|
Po 28.4.08 | 20:00 | ASTR2 | Božolé VS Barbero 1990 Praha AC (FF1A) |
Po 5.5.08 | 20:00 | ASTR2 | Wolch Praha Sídlišťan Praha A (FF1A) |
Po 12.5.08 | 20:00 | ASTR2 | Typographia M-M Wolch Praha (FF1A) |
Po 19.5.08 | 20:00 | ASTR2 | Apol Skřež Sídlišťan Praha A (FF1A) |
Po 26.5.08 | 20:00 | ASTR2 | Sídlišťan Praha A Barbero 1990 Praha AC (FF1A) |
Po 9.6.08 | 20:00 | ASTR2 | Sídlišťan Praha A Božolé VS (FF1A) |